Sari la conținut

Metode de plată și livrarea

Metode de plată

Datorită faptului ca toate produsele pe care le comercializăm sunt personalizate, orice comandă va fi efectuată doar după confirmarea plății unui avans de minim 30% din prețul total al comenzii, restul de plată urmând a fi achitat înainte de livrare sau în sistem ramburs. Plata se poate face online cu cardul în momentul plasării comenzii sau prin ordin de plată (de la orice bancă), în contul specificat în email-ul de confirmare a comenzii.

Confirmarea comenzii

După ce ne trimiți comanda, comanda ta va fi înregistrată și vei primi un mail in care sunt specificate toate detaliile despre produsele comandate (verifică si Spam sau Bulk). După înregistrarea comenzii, datele introduse vor fi verificate si procesate. In maxim 24 ore lucratoare vei primi un email, cu bunul de tipar pentru etichetă, pentru confirmare. După aprobarea bunului de tipar în scris (prin email – cu un reply la mailul primit, sau pe WhatsApp, de pe numărul de telefon care a fost înregistrat în comandă pentru contact), etichetele vor trece la tipărit și pregătim coletul pentru livrare.

Livrarea comenzilor

Termenul standard de livrare a comenzii este între 10 – 45 zile lucrătoare de la confirmarea plății avansului și a bunului de tipar, în funcție de mărimea comenzii. Livrarea se poate face prin curier, contra cost, în funcție de greutatea coletului sau se poate ridica personal de la adresa societății, Calea Baciului nr. 179B, Cluj-Napoca. Greutatea fiecărei produs este menționat pe pagina produsului respectiv, în secțiunea „Informații suplimentare”. Sistemul calculează automat prețul de livrare în momentul în care produsul este adăugat în coș și puteți selecta metoda de livrare preferată înaintea plasării comenzii.